5.0
gebaseerd op 280 reviews

Zeer tevreden

Eddie - ongeveer 2 jaar geleden
Jamie - ongeveer 2 jaar geleden

Zoals altijd super goed geholpen. Blij met het resultaat.

Ann - ongeveer 2 jaar geleden
Feroza - ongeveer 2 jaar geleden

Topsalon waar echt naar je wensen geluisterd wordt en waar ze voor prachtig resultaat zorgen!

Ilona - ongeveer 2 jaar geleden

Tevreden! Groetjes!

Claudette - ongeveer 2 jaar geleden

Altijd volgens afspraak 👍worden we geholpen!

Stanny - ongeveer 2 jaar geleden
Maria Anna - ongeveer 2 jaar geleden

Ik ben heel blij met mijn afspraak en mijn haar zit heel mooi.

Conny - ongeveer 2 jaar geleden
Silke - ongeveer 2 jaar geleden