5.0
gebaseerd op 280 reviews

Super blij met m’n haar!! Altijd gezellig bij kapsalon Daniella!

Sjouke - meer dan 2 jaar geleden

Heel blij met resultaat. Alle tijd genomen om haar mooi in model te knippen. Luistert naar mijn wensen.

Nadine - meer dan 2 jaar geleden
Vicky - meer dan 2 jaar geleden
Robert - meer dan 2 jaar geleden

Weer heel netjes geknipt en gefohnt in een gezellige setting met een lekker kopje koffie

Sharon - meer dan 2 jaar geleden

afspraak is altijd correct

Noella - meer dan 2 jaar geleden

Je word super goed geholpen, super gezellige dames! Fijn om te komen

Selina - meer dan 2 jaar geleden

Ik kom altijd graag naar jullie kapsalon
Altijd tevreden

Martin - meer dan 2 jaar geleden

Afspraak op tijd en goed geknipt.

Roger - meer dan 2 jaar geleden
Bianca - meer dan 2 jaar geleden