Super blij met m’n haar!! Altijd gezellig bij kapsalon Daniella!
Sjouke
-
meer dan 2 jaar geleden
Heel blij met resultaat. Alle tijd genomen om haar mooi in model te knippen. Luistert naar mijn wensen.
Nadine
-
meer dan 2 jaar geleden
Vicky
-
meer dan 2 jaar geleden
Robert
-
meer dan 2 jaar geleden
Weer heel netjes geknipt en gefohnt in een gezellige setting met een lekker kopje koffie
Sharon
-
meer dan 2 jaar geleden
afspraak is altijd correct
Noella
-
meer dan 2 jaar geleden
Je word super goed geholpen, super gezellige dames! Fijn om te komen
Selina
-
meer dan 2 jaar geleden
Ik kom altijd graag naar jullie kapsalon
Altijd tevreden
Martin
-
meer dan 2 jaar geleden
Afspraak op tijd en goed geknipt.
Roger
-
meer dan 2 jaar geleden
Bianca
-
meer dan 2 jaar geleden