5.0
gebaseerd op 280 reviews
Heidi - meer dan 2 jaar geleden

last minute bij Sanne haar laten knippen. Zeer tevreden met het resultaat. Dankjewel!]

Pascale - bijna 3 jaar geleden

Zoals altijd dik in orde

Frank - bijna 3 jaar geleden

Goede vriendelijke kapsters, en altijd op de afgesproken tijd.

Eddy - bijna 3 jaar geleden

Goed en zorgvuldig gedaan.
Rustig persoon.
Vriendelijk onthaal.

Maria - bijna 3 jaar geleden

Gezellig, lekkere koffie

Marco - bijna 3 jaar geleden

Goed geknipt en gekleurd. Tevreden 😊

Jeanine - bijna 3 jaar geleden

We worden zeer vriendelijk ontvangen en vakkundig geknipt

Fam. - bijna 3 jaar geleden

Hoi, ik vond het heel goed en leuk bij kapsalon Daniella. Mijn haar is prima geknipt, zoals ik het wou. De kapsters zijn vriendelijk openhartig en gezellig. En ik ben tevreden met mijn kapsel. Grtjes en tot de volgende knipbeurt.

Natasja - bijna 3 jaar geleden
Linsey - bijna 3 jaar geleden