5.0
gebaseerd op 280 reviews

Altijd erg tevreden over het werk van de kapsters bij kapsalon Daniëlla!

Stefan - meer dan 2 jaar geleden

Heel tevreden

Maria - meer dan 2 jaar geleden
Heidi - meer dan 2 jaar geleden
Minke - meer dan 2 jaar geleden
Linsey - meer dan 2 jaar geleden
Carolien - meer dan 2 jaar geleden

Heel blij met de highlights !!

Bianca - meer dan 2 jaar geleden

Ik ben super tevreden. Fijne verwelkoming en mijn haar is gewoon geweldig. KLEUR EN SNIT 👍

Annick - meer dan 2 jaar geleden

Vriendelijk en gezellig. En altijd blij met het resultaat!

Casper - meer dan 2 jaar geleden
Ariana - meer dan 2 jaar geleden