5.0
gebaseerd op 280 reviews

prima zo niks veranderen groetjes

Rudie - meer dan een jaar geleden
Jacqueline - meer dan een jaar geleden
Jos - meer dan een jaar geleden
Minouche - meer dan een jaar geleden

Altijd heel tevreden!!

Mieke - bijna 2 jaar geleden

Ik ben ontzettend tevreden over mijn bezoek aan deze kapsalon! Het personeel is niet alleen vriendelijk en gastvrij, maar ze denken ook echt met je mee. Ze namen de tijd om naar mijn wensen te luisteren en gaven waardevol advies over wat het beste zou passen. Het resultaat was precies wat ik hoopte. Ik kom hier zeker terug en raad deze salon absoluut aan voor iedereen die op zoek is naar een persoonlijke en professionele behandeling.

Nielse - bijna 2 jaar geleden

Zoals altijd: prima vakwerk.

Marnix - bijna 2 jaar geleden

Superrr blij weer met m'n mooie kleur

Vicky - bijna 2 jaar geleden

Gezellig

Peter - ongeveer 2 jaar geleden
Shanna - ongeveer 2 jaar geleden