Fijne behandeling in mooie nieuwe salon.
Minouche
-
ongeveer een jaar geleden
Zoals altijd super behandeling!
Jacqueline
-
ongeveer een jaar geleden
ja goed hoor mooi op tijd en vriendelijk
Rudie
-
ongeveer een jaar geleden
Jos
-
ongeveer een jaar geleden
Twee hele aardige meiden die alle tijd nemen om naar je wensen te luisteren.
Tot snel!
Linda
-
ongeveer een jaar geleden
Snel en vriendelijk
Peter
-
ongeveer een jaar geleden
Zeer tevreden.
Vriendelijk onthaal.
Maria
-
ongeveer een jaar geleden
Heel goed geknipt en ook heel gezellig 😀
Linda
-
meer dan een jaar geleden
Altijd gezellig
Peter
-
meer dan een jaar geleden
Zoals gewoonlijk: deskundig, aangenaam….alles naar wens !
Marnix
-
meer dan een jaar geleden