5.0
gebaseerd op 280 reviews

Fijne behandeling in mooie nieuwe salon.

Minouche - ongeveer een jaar geleden

Zoals altijd super behandeling!

Jacqueline - ongeveer een jaar geleden

ja goed hoor mooi op tijd en vriendelijk

Rudie - ongeveer een jaar geleden
Jos - ongeveer een jaar geleden

Twee hele aardige meiden die alle tijd nemen om naar je wensen te luisteren.

Tot snel!

Linda - ongeveer een jaar geleden

Snel en vriendelijk

Peter - ongeveer een jaar geleden

Zeer tevreden.
Vriendelijk onthaal.

Maria - ongeveer een jaar geleden

Heel goed geknipt en ook heel gezellig 😀

Linda - meer dan een jaar geleden

Altijd gezellig

Peter - meer dan een jaar geleden

Zoals gewoonlijk: deskundig, aangenaam….alles naar wens !

Marnix - meer dan een jaar geleden