5.0
gebaseerd op 280 reviews

Goede knipbeurt, ze nemen de tijd en daardoor een ontspannend moment.

Athina - 4 maanden geleden

Heerlijk genoten.
De masagestoel en hoofdmassage is heerlijk.
Echt een momentje voor je eigen.
Goed geluisterd wat de klant wil en advies gegeven. Altijd een feesje om te komen.

Linsey - 4 maanden geleden
Nathalie - 4 maanden geleden

Ik werd heel vriendelijk ontvangen en keurig op tijd geholpen. En ben supertevreden van mijn nieuwe kapsel. Heb daarom direct een vervolgafspraak gemaakt. Dank je wel hoor dames van kapsalon daniella

Anita - 5 maanden geleden

Heel fijn in de salon, m’n haar is prachtig dank je Emma en daniella 👌🏽

Amanda - 5 maanden geleden

Ik ben heel tevreden en mijn haar zit heel leuk.

Conny - 5 maanden geleden

Ik had een adviesgesprek ingepland en voelde me meteen welkom in de salon. Er werd goed geluisterd naar mijn wensen en ik kreeg vakkundig en eerlijk advies. Daarna direct een afspraak ingepland! Tot snel dames!

Sophia - 5 maanden geleden

Snelle service ,vriendelijk en goed advies zeer tevreden

Katie - 5 maanden geleden

Prima mijn haar is weer naar tevredenheid geknipt. en zoals altijd een goede sfeer.

Ineke - 5 maanden geleden

⭐⭐⭐⭐⭐

Blij met mijn haar! Er werd echt de tijd genomen, heel fijn :) Ik raad Kapsalon Daniëlla aan!

Bianca - 5 maanden geleden