Goede knipbeurt, ze nemen de tijd en daardoor een ontspannend moment.
Heerlijk genoten.
De masagestoel en hoofdmassage is heerlijk.
Echt een momentje voor je eigen.
Goed geluisterd wat de klant wil en advies gegeven. Altijd een feesje om te komen.
Ik werd heel vriendelijk ontvangen en keurig op tijd geholpen. En ben supertevreden van mijn nieuwe kapsel. Heb daarom direct een vervolgafspraak gemaakt. Dank je wel hoor dames van kapsalon daniella
Heel fijn in de salon, m’n haar is prachtig dank je Emma en daniella 👌🏽
Ik ben heel tevreden en mijn haar zit heel leuk.
Ik had een adviesgesprek ingepland en voelde me meteen welkom in de salon. Er werd goed geluisterd naar mijn wensen en ik kreeg vakkundig en eerlijk advies. Daarna direct een afspraak ingepland! Tot snel dames!
Snelle service ,vriendelijk en goed advies zeer tevreden
Prima mijn haar is weer naar tevredenheid geknipt. en zoals altijd een goede sfeer.
⭐⭐⭐⭐⭐
Blij met mijn haar! Er werd echt de tijd genomen, heel fijn :) Ik raad Kapsalon Daniëlla aan!