5.0
gebaseerd op 280 reviews

Helemaal TOP

Jos - 9 maanden geleden

Zoals gebruikelijk: prima service en kundigheid in een aangenaam salon.

Marnix - 10 maanden geleden

Mooie salon, snel geholpen, haar naar mijn zin èn geen "prietpraat".😉

Roger - 10 maanden geleden

Ik vond de afspraak heel goed en mijn haar is heel goed geverfd en geknipt.

Conny - 11 maanden geleden

Gezellige en ontspannen sfeer en goed geknipt.

Ineke - 11 maanden geleden
Eline - 12 maanden geleden

Wat n mooie kapsalon heb je nu zeg.
En die massagestoel.....
Daar zou je uren in kunnen liggen...
Heerlijk.

Nadja - 12 maanden geleden

Zeer netjes en verzorgd!

Ludo - 12 maanden geleden

Altijd super tevreden

Karien - ongeveer een jaar geleden

Altijd fijn om bij kapsalon Danielle te zijn.

Barbra - ongeveer een jaar geleden