Helemaal TOP
Jos
-
9 maanden geleden
Zoals gebruikelijk: prima service en kundigheid in een aangenaam salon.
Marnix
-
10 maanden geleden
Mooie salon, snel geholpen, haar naar mijn zin èn geen "prietpraat".😉
Roger
-
10 maanden geleden
Ik vond de afspraak heel goed en mijn haar is heel goed geverfd en geknipt.
Conny
-
11 maanden geleden
Gezellige en ontspannen sfeer en goed geknipt.
Ineke
-
11 maanden geleden
Eline
-
12 maanden geleden
Wat n mooie kapsalon heb je nu zeg.
En die massagestoel.....
Daar zou je uren in kunnen liggen...
Heerlijk.
Nadja
-
12 maanden geleden
Zeer netjes en verzorgd!
Ludo
-
12 maanden geleden
Altijd super tevreden
Karien
-
ongeveer een jaar geleden
Altijd fijn om bij kapsalon Danielle te zijn.
Barbra
-
ongeveer een jaar geleden