5.0
gebaseerd op 280 reviews
Femke - meer dan een jaar geleden
Nelly - meer dan een jaar geleden
Raoul - meer dan een jaar geleden
Matts - meer dan een jaar geleden
Si-Yu - meer dan een jaar geleden

Ondanks de drukte toch nog ff mijn haar in de verf gezet terwijl dat niet op de planning stond😁
Blij met de flexibiliteit 🤩

Ninthe - meer dan een jaar geleden

zeer vriendelijke kapsters en netjes geknipt

Karin - meer dan een jaar geleden
Sandra - meer dan een jaar geleden

Tijdens het wachten een bakje thee gekregen en goed geholpen zoals altijd😁 blij met mijn kapsel

jaivey - meer dan een jaar geleden

Ja ik vond de afspraak heel goed.Ik ben heel tevreden.😄

Conny - meer dan een jaar geleden