5.0
gebaseerd op 280 reviews

Zeer tevreden! Van het wassen tot aan het föhnen een heerlijke verwennerij 🥰

Lavinia - 10 dagen geleden

Leuke en mooie salon, heel vriendelijk en goed geknipt

Milou - 20 dagen geleden

Altijd top!

Judith - ongeveer een maand geleden

Heerlijk ontspannen in de massagestoel tijdens het wassen en een fijne hoofdmassage.
Prima geknipt.

Karin - ongeveer een maand geleden

Heel fijn geholpen. Netjes geknipt. Vriendelijk, en gaf mij een goed en vertrouwd gevoel.

Ina - ongeveer 2 maanden geleden

Vond het heel leuk om een gesprek te voeren en de uitleg was ook leuk om te weten wat bij je staat ja of nee

Tineke - ongeveer 2 maanden geleden

Rustige salon, goed advies, goed geknipt!

Anne Marie - 2 maanden geleden

Sanne is kundig in haar vak en denkt met je mee. Fijne en gezellige beleving in de salon!

Job - 3 maanden geleden

Een top kapsalon met hele goede kapsters

Frenkie - 3 maanden geleden
Ko - 3 maanden geleden