Zeer tevreden! Van het wassen tot aan het föhnen een heerlijke verwennerij 🥰
Lavinia
-
10 dagen geleden
Leuke en mooie salon, heel vriendelijk en goed geknipt
Milou
-
20 dagen geleden
Altijd top!
Judith
-
ongeveer een maand geleden
Heerlijk ontspannen in de massagestoel tijdens het wassen en een fijne hoofdmassage.
Prima geknipt.
Karin
-
ongeveer een maand geleden
Heel fijn geholpen. Netjes geknipt. Vriendelijk, en gaf mij een goed en vertrouwd gevoel.
Ina
-
ongeveer 2 maanden geleden
Vond het heel leuk om een gesprek te voeren en de uitleg was ook leuk om te weten wat bij je staat ja of nee
Tineke
-
ongeveer 2 maanden geleden
Rustige salon, goed advies, goed geknipt!
Anne Marie
-
2 maanden geleden
Sanne is kundig in haar vak en denkt met je mee. Fijne en gezellige beleving in de salon!
Job
-
3 maanden geleden
Een top kapsalon met hele goede kapsters
Frenkie
-
3 maanden geleden
Ko
-
3 maanden geleden