Floor
-
6 maanden geleden
Altijd goed en gezellig!
Barbra
-
6 maanden geleden
ja zeer tevreden
Rudie
-
6 maanden geleden
Super fijne kapsters, die met je meedenken en goed advies geven.
Iris
-
7 maanden geleden
Altijd top!
Judith
-
7 maanden geleden
Jean-philippe
-
8 maanden geleden
Zalig 🥰
Annick
-
8 maanden geleden
Zo als altijd heel tevreden.
Vriendelijk onthaal.
Fijne kapsalon.
Maria
-
8 maanden geleden
Heel vriendelijke kundige kapster.
Fijne massagestoel tijdens het wassen.
Karin
-
8 maanden geleden
Naar mijn mening fatsoenlijk gekipt en geluisterd naar mijn wensen
Tonnie
-
8 maanden geleden