5.0
gebaseerd op 280 reviews
Floor - 6 maanden geleden

Altijd goed en gezellig!

Barbra - 6 maanden geleden

ja zeer tevreden

Rudie - 6 maanden geleden

Super fijne kapsters, die met je meedenken en goed advies geven.

Iris - 7 maanden geleden

Altijd top!

Judith - 7 maanden geleden
Jean-philippe - 8 maanden geleden

Zalig 🥰

Annick - 8 maanden geleden

Zo als altijd heel tevreden.
Vriendelijk onthaal.
Fijne kapsalon.

Maria - 8 maanden geleden

Heel vriendelijke kundige kapster.
Fijne massagestoel tijdens het wassen.

Karin - 8 maanden geleden

Naar mijn mening fatsoenlijk gekipt en geluisterd naar mijn wensen

Tonnie - 8 maanden geleden