5.0
gebaseerd op 280 reviews
Linsey - meer dan een jaar geleden

Steeds een plezier om langs te komen. Luisteren goed naar je wensen. Top team

Ann - meer dan een jaar geleden
Sandra - meer dan een jaar geleden
Yannick - meer dan een jaar geleden

Was weer een genot om met een mooi kapsel naar buiten te gaan. Lieve en rustige dames ook al hebben ze het ontzettend druk.

Pascale - meer dan een jaar geleden

Altijd vriendelijk en heel goed geholpen. Gewoonweg Topservice. 😃

Monique - meer dan een jaar geleden

Vriendelijk, goed advies. Heel tevreden

Sonja - meer dan een jaar geleden
Fabienne de - meer dan een jaar geleden
Hanne - meer dan een jaar geleden

Ik ben heel erg blij met mijn nieuwe coupe.
Ik heb weer genoten heerlijk verwend..

Nadja - meer dan een jaar geleden