Linsey
-
meer dan een jaar geleden
Steeds een plezier om langs te komen. Luisteren goed naar je wensen. Top team
Ann
-
meer dan een jaar geleden
Sandra
-
meer dan een jaar geleden
Yannick
-
meer dan een jaar geleden
Was weer een genot om met een mooi kapsel naar buiten te gaan. Lieve en rustige dames ook al hebben ze het ontzettend druk.
Pascale
-
meer dan een jaar geleden
Altijd vriendelijk en heel goed geholpen. Gewoonweg Topservice. 😃
Monique
-
meer dan een jaar geleden
Vriendelijk, goed advies. Heel tevreden
Sonja
-
meer dan een jaar geleden
Fabienne de
-
meer dan een jaar geleden
Hanne
-
meer dan een jaar geleden
Ik ben heel erg blij met mijn nieuwe coupe.
Ik heb weer genoten heerlijk verwend..
Nadja
-
meer dan een jaar geleden