5.0
gebaseerd op 280 reviews
Karien - ongeveer 3 jaar geleden

Heel fijne eerste ervaring. Ik werd met open armen ontvangen en een hele fijne persoonlijke behandeling!

Apolien - ongeveer 3 jaar geleden
Carolien - ongeveer 3 jaar geleden
Amber - ongeveer 3 jaar geleden
Fabienne de - ongeveer 3 jaar geleden

Heerlijk ontspannen ochtendje met een mooi resultaat
Ben er blij mee😊

Esther - ongeveer 3 jaar geleden
Stanny - ongeveer 3 jaar geleden

T was weer heel erg gezellig.
Bedankt weer.

Nadja - ongeveer 3 jaar geleden

Top salon

Gerard - meer dan 3 jaar geleden
Willy - meer dan 3 jaar geleden