5.0
gebaseerd op 280 reviews
Heidi - meer dan 3 jaar geleden
Mariana - meer dan 3 jaar geleden

Fijne en goede kapsters, hangt een goede sfeer

Iris - meer dan 3 jaar geleden

Ik vond mijn haar heel leuk geverfd en geknipt.Ik ben heel tevreden.👍🏽👍🏽

Conny - meer dan 3 jaar geleden

Zoals altijd, weer super fijn en erg gezelligen natuurlijk helemaal tevreden!!

Sandra - meer dan 3 jaar geleden

Weer een prachtig resultaat

Ingeborg - meer dan 3 jaar geleden

Mooi geknipt en vriendelijke serivice

Olivier - meer dan 3 jaar geleden
Jos - meer dan 3 jaar geleden

leuk team

Frank - meer dan 3 jaar geleden
Adrie - meer dan 3 jaar geleden