5.0
gebaseerd op 280 reviews

Goede service en altijd volgens afspraak goed geholpen

Stanny - meer dan 2 jaar geleden

Zoals gewoonlijk weer erg tevreden en gezellig kunnen kletsen!!

Sandra - meer dan 2 jaar geleden

Weer super zo als gewoonlijk! Dankje Sanne en het team.

Joe - meer dan 2 jaar geleden

Ik kom altijd blij uit de stoel! 😍

Judith - meer dan 2 jaar geleden
Adrie - meer dan 2 jaar geleden
Conny - meer dan 2 jaar geleden

Alles weer keurig geregeld. Zoals altijd top service.

Gerard - meer dan 2 jaar geleden
Ilona - meer dan 2 jaar geleden
Jos - meer dan 2 jaar geleden
Michelle - meer dan 2 jaar geleden