5.0
gebaseerd op 280 reviews
Jolanda - meer dan 3 jaar geleden

Een mooi salon, klein, tijd voor de klant en vriendelijk!

Nathalie - meer dan 3 jaar geleden

Altijd weer super tevreden en wat je vraagt krijg je ook ...niks anders dan lof...en super leuke kapsters...

Karien - meer dan 3 jaar geleden
Tess - meer dan 3 jaar geleden
Diana - meer dan 3 jaar geleden
Nelly - meer dan 3 jaar geleden
Agnes - meer dan 3 jaar geleden
Kyra - meer dan 3 jaar geleden
Stanny - meer dan 3 jaar geleden

Gezellig, lekker bakje koffie, goed geknipt

Claudette - bijna 4 jaar geleden