5.0
gebaseerd op 280 reviews
Francina - ongeveer 4 jaar geleden
Karlijn - ongeveer 4 jaar geleden

Altijd super vriendelijk en je krijgt het kapsel en de kleur die je wilt en niet wat erop lijkt...dat is voor mij heel belangrijk 👌👍een dikke tien!!!

Karien - ongeveer 4 jaar geleden

♥️

Tessa - ongeveer 4 jaar geleden

Vandaag mocht ons dochtertje (Ruby) voor het eerste keer naar de kapper.
Kapster was super lief voor haar waardoor ze super braaf rustig in de stoel zat.

Inge - ongeveer 4 jaar geleden

Super goed op elkaar inspelen en altijd gezellig bij Daniëlla. Altijd super tevreden naar huis ❤

Linsey - ongeveer 4 jaar geleden
Robin - ongeveer 4 jaar geleden
Fam - ongeveer 4 jaar geleden
Nele - ongeveer 4 jaar geleden

Altijd super gezellig en het resultaat wat je wenst 😍

Renske - ongeveer 4 jaar geleden