5.0
gebaseerd op 280 reviews

Top kapster met kennis van zaken ☺️Fijne ongedwongen sfeer. Kom er altijd met een goed gevoel buiten👍

Pascale - bijna 4 jaar geleden

Top! Altijd heel tevreden om ernaar toe te gaan en terug netjes buiten te komen! Aanrader voor iedereen die zijn haar inorde wil!

Joe - bijna 4 jaar geleden
Emanuel - bijna 4 jaar geleden
Silvan - bijna 4 jaar geleden
Veronique - bijna 4 jaar geleden
Maria Anna - bijna 4 jaar geleden

Altijd vriendelijk ontvangst en leuke sfeer

Esther - bijna 4 jaar geleden

Weer blij met mijn blondere haren

Kim - bijna 4 jaar geleden

Als altijd, direct inplannen volgende afspraak is perfect geregeld

Adrie - bijna 4 jaar geleden

Vriendelijk personeel, altijd tevreden met het resultaat

Ludwig - bijna 4 jaar geleden