5.0
gebaseerd op 280 reviews

Geweldig team zijn jullie 🥳

Frank - meer dan 4 jaar geleden
Nadine - meer dan 4 jaar geleden
Jorn - meer dan 4 jaar geleden
Jochem - meer dan 4 jaar geleden
Stefan - meer dan 4 jaar geleden
Veronique - meer dan 4 jaar geleden

Het is altijd reuze gezellig in de salon, lieve dames.

Jos - meer dan 4 jaar geleden

Het was super gezellig.
En weer n mooi resultaat.

Nadja - meer dan 4 jaar geleden

Ik ben tevreden

Mv. - meer dan 4 jaar geleden
Adrie - meer dan 4 jaar geleden