5.0
gebaseerd op 280 reviews

In de salon is het gezellig en mijn haar is super goed gefohnd!

Sonja - meer dan 4 jaar geleden
Harry - meer dan 4 jaar geleden

Prima geholpen. Zeer tevreden

Sonja - meer dan 4 jaar geleden

bij mij altijd goed altijd goed verzorgd

Rudie - meer dan 4 jaar geleden

Wij worden altijd super geholpen. En de Corona maatregelen worden goed gevolgd. Wij zijn zeer tevreden

Peter - bijna 6 jaar geleden
Rodney - bijna 6 jaar geleden
Peggy - bijna 6 jaar geleden

prima kapsalon en nog gezellig ook

Marjon - bijna 6 jaar geleden

Altijd fijn bij jullie! Nog nooit wat op aan te merken gehad.

Kyra - bijna 6 jaar geleden

100% OK. Niets toe te voegen.

Walter - bijna 6 jaar geleden