5.0
gebaseerd op 280 reviews

Altijd alle aandacht voor je (wensen), zeer professioneel en gezellig!

Judith - meer dan 4 jaar geleden

Altijd vriendelijk en prima kapsters.

Gerby - meer dan 4 jaar geleden

Altijd ontzettend tevreden!

Saskia - meer dan 4 jaar geleden
Heidi - meer dan 4 jaar geleden

Super!!Altijd super goed en vriendelijk.Stralend naar buiten 😊

Maria Anna - meer dan 4 jaar geleden

Adriano vond het super en vond zijn haar heel mooi geknipt,

Conny - meer dan 4 jaar geleden

Altijd netjes en goed geknipt. Jullie zijn altijd belangstellend en heel correct. We worden graag door jullie geholpen

Rosemarie - meer dan 4 jaar geleden
Irina - meer dan 4 jaar geleden

1 woord TOP!! 😉

Joe - meer dan 4 jaar geleden

Daniella weet altijd direct wat je graag wilt met je haar. Je komt altijd terug met een mooie coupe, knippen of kleuren!

Anke - meer dan 4 jaar geleden